+38 050 073 93 66
Useful information on railcar repair
Railcar repair is an integral part of freight transportation. In order to reduce financial losses in the transportation of goods, this issue should be given priority attention.
Maintenance - 1
Maintenance of an empty wagon (preparation for loading) performed during its preparation for transportation with uncoupling from a train or group of wagons, transferring it to an idle fleet and placing it on repair tracks; Reason for conducting
The reason for carrying out the maintenance-1 is to detect body faults that make it impossible to ensure the integrity and safety of the cargo during transportation
Maintenance - 2
Maintenance of a loaded or empty freight car, with its disconnection from transit and trains arriving before disbandment, or formed train composition, with the transfer of the car to an idle fleet and its placement on specialized tracks. The grounds for maintenance of cars with uncoupling from the train is the detection of faults by the car inspector based on the results of an on-site inspection.
Деповський ремонт
Ремонт, який виконують для відновлення справності та часткового відновлення ресурсу вагона, з контролем технічного стану його складових частин, при цьому забезпечують проведення заміни або відновлення деталей та вузлів вагона обмеженої номенклатури. Деповський ремонт проводиться після закінчення міжремонтних нормативів (календарного терміну в місяцях або пробігу в кілометрах), та виконується з періодичністю один, два або три роки в залежності від роду, типу та моделі вагону. Допускається дострокова постановка вантажних вагонів в деповський ремонт за ініціативою власника вагонів.
Капітальний ремонт
Ремонт виконують з метою відновлення повного або близького до повного експлуатаційного ресурсу вагона з проведенням ремонту або заміною вузлів і деталей вагона відповідно до вимог керівних документів затверджених ЦВ АТ «Укрзалізниця». Виконується з періодичністю від 8 до 17 років (цистерни від 4 до 13) в залежності від роду, типу та моделі вагону.
Технічне обслуговування
Технічне обслуговування проводиться для підтримання справності всіх комплектуючих вагонів. Це має особливе значення для забезпечення безпеки курсування поїзда по колії.
КРП
Капітальний ремонт вагону з продовженням терміну служби (КРП) – контроль технічного стану всіх несучих елементів конструкції вагона, з відновленням їх призначеного ресурсу, заміною або відновленням будь-яких його складових частин, включаючи базові та призначенням нового строку служби.